Bellen, gratis, beldienst, geld, verdienen, dienst, meldtekst, voicemail, nieuws, nummer, mobiel, 0900,

bel, keuze, keuzenummer, aanmelden, uitbetalen, opbrengsten, my0900, doorschakelen, doorschakelnummer.

Beschikbare landen:

Onze Diensten
Uitbetalingen
Paypal
Overschrijving
Home.
Hoe werkt het?.
Diensten.
Aanmelden.
Uw opbrengsten.
FAQ.
GSMStuff.
Aanmelden
Uw opbrengsten
Diensten
Gebruiker : Wachtwoord :

Al onze diensten worden geleverd via beldienst.nl - Prijzen, formules & informatie onder voorbehoud van wijzigingen bij beldienst.nl, wij zijn niet verantwoordelijk voor foutieve informatie.

© Copyright 2009 My0900.be/.nl

Home
Slowakije

FAQ

Veel gestelde vragen

 

1. Voor wie is de My0900 bedoeld?

2. Is het aanmelden echt gratis?

3. Hoeveel geld krijg ik voor ontvangen telefoontjes?

4. Hoe weten andere mensen dat ik via de beldienst bereikbaar ben?

5. Wordt mijn eigen telefoonnummer zichtbaar?

6. Kan ik het nummer zien van degene die mij belt?

7. Hoe meld ik me aan?

8. Kan ik het door mij opgegeven telefoonnummer wijzigen?

9. Bij inloggen krijg ik steeds ‘Login mislukt’, wat kan er mis zijn?

10. Waar kan ik zien hoeveel geld ik verdiend heb?

11. Wanneer krijg ik mijn geld?

12. Hoe kan ik mijn deelname aan My0900 opzeggen?

13. Kan ik in het buitenland ook gebruik maken van My0900?

14. Kan ik tijdelijk mijn toestelnummer uitschakelen?

15. Mag ik reclame maken voor mijn toestelnummer op het internet of in kranten?

16. Ben ik verplicht om telefonisch bereikbaar te zijn?

17. krijg ik een arbeidscontract?

18. Krijg ik aan het einde van het jaar een jaaropgave?

19. Geven jullie mijn verdiensten door aan de belastingdienst?

20. Waar mag ik geen adviezen over geven?

21. Mag ik mensen mailen over mijn nieuw toestelnummer?

22. Mag ik gestolen spullen via mijn toestelnummer te koop aanbieden?

23. Is het handig om mijn voicemail of antwoordapparaat aan te laten staan?

24. Mag ik meerdere toestelnummers aanvragen?

25. Mag ik mezelf meerdere keren aanmelden?

 

1) Voor wie is My0900 bedoeld?

Voor iedereen vanaf 16 jaar.

^ Naar boven.

2) Is het aanmelden echt gratis?

Het aanmelden bij onze dienst is volledig gratis. U krijgt zelfs geld wanneer u gebruik maakt van onze dienst.

^ Naar boven.

3) Hoeveel geld krijg ik voor ontvangen telefoontjes?

Onze uitbetalingen kan u bekijken bij “Uw opbrengsten”, bedrijven met een btw-nr krijgen hier 19% bovenop.

^ Naar boven.

4) Hoe weten andere mensen dat ik via My0900 bereikbaar ben?

Het is aan u om uw nummer bekend te maken bij vrienden,.. . Vermeld wel steeds dat het om een betaalnummer gaat.

^ Naar boven.

5) Wordt mijn eigen telefoonnummer zichtbaar?

Neen, uw nummer wordt doorgeschakeld via onze dienst zonder dat de beller uw nummer kan zien. Let er wel op dat u uw voicemail uitschakeld en onze dienst daarvoor gebruikt. Anders krijgt de beller uw persoonlijke voicemail te horen wanneer u onbereikbaar bent.

^ Naar boven.

6) Kan ik het nummer zien van diegene die mij belt?

Neen, dit nummer is verborgen voor u.

^ Naar boven.

7) Hoe kan ik mij aanmelden?

Gewoon aanmelden via ons aanmeldformulier. Het is belangrijk dat al uw gegevens correct zijn.

^ Naar boven.

8) Hoe kan ik het door mij opgegeven telefoonnummer wijzigen?

Door in te loggen op uw account en uw doorschakel nummer te wijzigen.

^ Naar boven.

9) Bij inloggen krijg ik steeds ‘Login mislukt’, wat kan er mis zijn?

Dit wil zeggen dat ofwel uw wachtwoord en/of uw gebruikersnaam fout zijn. Kijk na of uw Caps Lock afstaat.

^ Naar boven.

10) Waar kan ik zien hoeveel geld ik verdiend heb?

Deze kan uw bekijken door in te loggen en daarna op ‘mijn verdiensten’ te klikken.

^ Naar boven.

11) Wanneer krijg ik mijn geld?

Iedere kalendermaand (3de dinsdag van de maand) maken wij alle openstaande bedragen van 5 euro en meer over van de voorafgaande maand. Kijk ook op de de pagina ‘uw opbrengsten’ voor de exacte betaaldata. Om fraude met onze diensten te voorkomen zijn wij genoodzaakt om per 24-9-07 bedragen boven de 250 euro 1 maand later uit te keren.

^ Naar boven.

12) Hoe kan ik mijn deelname aan My0900 opzeggen?

U kan ten alle tijden uw account opzeggen. Dit kan door in te loggen waar u uw account kan opheffen en verwijderen uit ons systeem.

^ Naar boven.

13) Kan ik in het buitenland ook gebruik maken van My0900?

Ja dit kan, maar het is zeker niet aan te raden. Dit omdat u de kosten moet betalen vanaf de grens en deze heel hoog kunnen oplopen. My0900 is dus enkel beschikbaar in België & Nederland momenteel.

^ Naar boven.

14) Kan ik tijdelijk mijn toestelnummer uitschakelen?

Ja, stel dat u naar het buitenland gaat dan kan u door in te loggen op deze website uw toestelnummer tijdelijk uitschakelen. Zodra u weer terug bent in Nederland kan u door in te loggen uw beldienstservice gewoon weer inschakelen.

 

^ Naar boven.

15) Mag ik reclame maken voor mijn toestelnummer op het internet of in kranten?

Ja, dit mag, maar u moet altijd achter het telefoonnummer de kosten vermelden voor de beller. De kosten van onze betaalnummers bedragen 0,80 cent per minuut voor de beller. Voorbeeld reclame tekst: "Wilt u belastingbesparende tips ontvangen van onze belastingadviseur, bel dan nu 0906-1234560 toestelnummer 1015 0,80 cpm om hem rechtstreeks telefonisch aan de lijn krijgen."

^ Naar boven.

Al onze diensten worden geleverd via beldienst.nl - Prijzen, formules & informatie onder voorbehoud van wijzigingen bij beldienst.nl, wij zijn niet verantwoordelijk voor foutieve informatie.

© Copyright 2009 My0900.be/.nl

16) Ben ik verplicht om telefonisch bereikbaar te zijn?

Nee, u mag zelf weten waar, wanneer en hoelang u telefonisch adviezen wil geven. De werkzaamheden worden geheel vrijwillig door u uitgevoerd.

^ Naar boven.

17) Krijg ik een arbeidscontract?

Nee, mensen die een toestelnummer aanvragen komen niet bij ons in dienst. De telefonische adviezen die ze geven worden op vrijwillig basis verricht. Voor de telefonische adviezen geven wij een vergoeding per belminuut, waarbij er geen enkele sprake is van enig arbeidsverband.

^ Naar boven.

18) Krijg ik op het einde van het jaar een jaaropgave?

Neen, dit omdat er geen sprake is van dienstverband.

^ Naar boven.

19) Geven jullie mijn verdiensten door aan de belastingdienst?

Ja, aan het einde van het jaar geven wij van alle bedrijven en van alle personen die bij ons een toestelnummer hebben de uitgekeerde bedragen door aan de belastingdienst.

^ Naar boven.

20) Waar mag ik geen adviezen over geven?

U mag geen adviezen geven over geldleningen en medische zaken. Indien u dit wel doet wordt uw nummer direct geblokkeerd.

^ Naar boven.

21) Mag ik mensen mailen over mijn nieuw toestelnummer?

Spammen is ten strengste verboden, stuur dus enkel mailtjes naar personen die u kent.

^ Naar boven.

22) Mag ik gestolen spullen via mijn toestelnummer te koop aanbieden?

Neen. Indien illegale informatie via een toestelnummer wordt aangeboden hebben wij de wettelijk plicht alle gegevens van de desbetreffende toestelhouder aan de politie te verstrekken zodat een opsporingsonderzoek gestart kan worden.

^ Naar boven.

23) Is het handig om mijn voicemail of antwoordapparaat laten aan te staan?

Zolang uw eigen telefoonnummer niet te horen is op uw voicemail of antwoordapparaat dan is er geen probleem. Als mensen via uw voicemail of antwoordnummer achter uw normale nummer komen, dan zullen deze mensen u natuurlijk altijd via uw normale telefoonnummer bellen. U verdient dan dus helemaal niks. Wij adviseren dan ook om uw voicemail en uw antwoordapparaat uit te zetten als u gebruik maakt van onze Beldienst service.

^ Naar boven.

24) Mag ik meerdere toestelnummers aanvragen?

Ja, u mag gratis tot 20 nummers aanvragen. Elke aanvraag wordt door ons nagekeken om uw bedoeling te achterhalen. Indien u meer nummers wenst kan u best contact met ons opnemen.

^ Naar boven.

25) Mag ik me meerdere keren aanmelden?

Neen, u mag zich maximaal 1x aanmelden. Indien u meerdere accounts wenst moet u daarvoor contact met ons opnemen.

^ Naar boven.

Aanmelden